Στον Δήμο Πάργας λειτουργούν δυο Κ.Ε.Π. σε Καναλάκι και Πάργα.
Επιπλέον είναι διαθέσιμη η υπηρεσία απομακρυσμένης εξυπηρέτησης mykeplive.gov.gr
Από 31/3/2021 οι πολίτες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία rantevou.kep.gov.gr για να ορίζουν το ραντεβού τους.
Επιπλέον μπορούν να λάβουν από τα Κ.Ε.Π. :
- ΕΞΟΔΑ ΚΗΔΕΙΑΣ
- ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΟΠΠΥ (ΟΠΤΙΚΑ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑIΜΙΚΩΝ, ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΝΕΦΡΟΠΑΘΩΝ)
Αρμοδιότητες
- Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις δημόσιες υπηρεσίες.
- Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, ελέγχει την πληρότητά τους και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.
- Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
- Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοσή τους στους πολίτες, είτε με αποστολή, είτε μέσω του ΚΕΠ.
- Παρέχει διάφορες υπηρεσίες στους πολίτες σύμφωνα με τον γενικό σχεδιασμό των ΚΕΠ (επικύρωση εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων, χορήγηση αποδεικτικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας κλπ).
- Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από την δράση του ΚΕΠ.
- Παρακολουθεί και υποστηρίζει την εφαρμογή του προγράμματος e−kep για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε απομακρυσμένους οικισμούς του Δήμου.
- Υποδέχεται από άλλα Κ.Ε.Π. αιτήσεις πολιτών η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Δήμου. Προωθεί τα αιτήματα αυτά στις αρμόδιες για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσίες και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών. Παραλαμβάνει τα σχετικά έγγραφα από τις υπηρεσίες και τα αποστέλλει στα Κ.Ε.Π. της αρχικής υποβολής των αιτήσεων.
- Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.
Γράφειο ΔΕ Φανάριου
Γραφείο ΚΕΠ Πάργας
Ο Δήμος Πάργας στην προσπάθεια για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών συμμετέχει στο στο πρόγραμμα myKEPlive για ραντεβού με βιντεοκλήση.
Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο mykeplive.gov.gr
Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
- Πληροφόρηση- Αίτηση
- Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από το Δήμο
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet.
Κατά τη χρήση της υπηρεσία δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Είναι δυνατή η παροχή εγγράφων από το Γραφείο Κ.Ε.Π. του Δήμου Πάργας με αιτήσεις χωρίς φυσική παρουσία.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο https://ekep.services.gov.gr/
Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή προκειμένου να:
- κάνετε αίτηση για ένα σύνολο υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ
- δείτε το αποτέλεσμα στη προσωπική σας θυρίδα
Πριν ξεκινήσετε
Για την αίτηση θα χρειαστείτε:
- Τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet ώστε να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας
Διαθέσιμα έγγραφα ( η λίστα εμποτίζεται συνέχεια):
- Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης (Αιτηθείτε απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης γέννησης για εσάς ή τα ανήλικα παιδιά σας.)
- Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
- Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Συμφώνου Συμβίωσης
- Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου
- Πιστοποιητικό Εγγύτερων Συγγενών