Γεννήθηκε στο Τσαγγάρι Σουλίου το 1964, μεγάλωσε στην Πάργα, όπου και ζει μόνιμα. Τα τελευταία 29 χρόνια εργάστηκε στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, εκ των οποίων τα τελευταία 17 Διευθυντής στο Επαγγελματικό Λύκειο Καναλακίου.
Στις εκλογές του 2014 εκλέγεται δημοτικός σύμβουλος και από το 2016 αναλαμβάνει επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Πάργας. Στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019 , ως επικεφαλής της παράταξης «Νέο Ξεκίνημα», καταλαμβάνει την πρώτη θέση με ποσοστό 41,23% και τη δεύτερη Κυριακή, με ποσοστό 63,43% εκλέγεται Δήμαρχος Πάργας.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πάργας, αποτελείται από 25 Δημοτικούς Συμβούλους που εκλέγονται κάθε 5 χρόνια. Από αυτούς 15 ανήκουν στην πλειοψηφήσασα παράταξη (δηλαδή στην παράταξη που επικράτησε στις εκλογές), επικεφαλής της οποίας είναι ο Δήμαρχος. Οι υπόλοιποι 10 ανήκουν στους 2 μειοψηφήσαντες συνδυασμούς.
Δήμαρχος : Ζαχαριάς Νικόλαος
ΜΕΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΓΑΣ | |
ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ- ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ |
|
1. ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ |
2. ΜΠΟΥΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
3. ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
4. ΚΑΣΚΑΝΗΣ ΘΩΜΑΣ | ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
5. ΣΚΑΡΠΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ | ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
6. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
7. ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
8. ΓΚΙΖΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
9. ΖΕΡΒΑ ΙΩΑΝΝΑ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
10. ΜΑΡΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
11. ΜΠΟΜΠΟΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
12. ΝΤΑΣΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
13. ΠΙΤΣΑΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
14 ΧΑΛΚΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
15. ΧΑΛΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ | |
1. ΓΚΟΥΜΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ |
2. ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. |
3. ΓΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
4. ΚΑΟΥΡΗΣ ΑΔΑΜ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
5. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
6. ΝΑΚΙΑΣ ΦΩΤΙΟΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
7. ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΘΩΜΑΣ | ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
ΝΕΑ ΠΝΟΗ |
|
1. ΔΗΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ |
2. ΝΑΣΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ |
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΣ |
3. ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ |
Γραμματέας - Πρακτικά-Πληροφορίες : Παππάς Γεώργιος
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ
ΜΑΤΣΑΙΔΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΑΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΤΣΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΑΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΔΗΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΓΑΣ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΔΗΜΑΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ
ΤΟΥΣΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΑΝΑΡΙΟΥ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΑΛΑΝΙΔΟΥΣΑΣ
ΝΤΟΥΣΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΗΔΟΝΙΑΣ
ΤΣΑΤΣΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΣΠΟΤΙΚΩΝ
ΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΤΣΑΝΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΜΜΟΥΔΙΑΣ
ΓΚΟΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΧΕΡΟΥΣΙΑΣ
ΤΟΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΜΠΑΡΚΑ ΛΑΝΠΡΙΝΗ
ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΩ ΣΚΑΦΙΔΩΤΗΣ
ΒΑΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΑΛΑΝΙΔΟΡΑΧΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΛΙΟΝΑΣ ΚΟΣΜΑΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ
ΓΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΑΛΛΩΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΖΑΚΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΕΜΕΛΟΥ
ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΔΗΜΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
ΚΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΣΤΡΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΟΡΥΦΟΥΛΑΣ
ΣΜΠΟΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΟΥΤΣΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΓΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΩΤΣΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΥΨΕΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΝΟΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΝΟΥΤΣΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΟΡΩΝΗΣ
ΚΟΛΙΑΤΖΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΝΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
ΖΩΝΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΟΥ
ΚΑΣΚΑΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥΖΑΚΑΙΚΑ
ΤΖΙΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΦΩΤΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΑΡΚΙΣΟΥ
ΔΗΜΑΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΜΠΟΧΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΙΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΚΕΠΑΣΤΟΥ
ΠΑΝΤΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ
ΓΚΟΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΣΟΠΟΤΑΜΟΥ
ΓΚΟΤΣΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΘΩΜΑΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ENOTHTA ΠΑΡΓΑΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΑΣ
ΡΙΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ( ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΘΕΜΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΣΚΑΡΠΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
ΠΑΠΑΠΑΣΧΟΣ ΠΑΥΛΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΙΒΑΔΑΡΙΟΥ
ΤΟΣΚΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)
Η Δημοτική Επιτροπή είναι συλλογικό όργανο, αρμόδιο για τον έλεγχο και την παρακολούθηση της λειτουργίας του Δήμου. Έχει ακόλουθες αποφασιστικές, ελεγκτικές και γνωμοδοτικές αρμοδιότητες που άπτονται όλων των υποθέσεων του Δήμου. Οι συνεδριάσεις της Επιτροπής είναι τουλάχιστον μια για κάθε μήνα.
Πρόεδρος: Ζαχαριάς Νικόλαος
Μέλη:
Γραμματέας - Πρακτικά-Πληροφορίες : Παππάς Γεώργιος
Στον Δήμο Πάργας λειτουργούν δυο Κ.Ε.Π. σε Καναλάκι και Πάργα και παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε όλους τους πολίτες.
Τα πιστοποιητικά που μπορεί να ζητήσει ο πολίτης και να λάβει αυθημερόν μεταξύ άλλων είναι:
Επιπλέον οι πολίτες μπορούν να λάβουν από τα Κ.Ε.Π. και :
Από το ΚΕΠ του Δήμου Πάργας είναι διαθέσιμη η υπηρεσία απομακρυσμένης εξυπηρέτησης mykeplive.gov.gr με την χρήση βιντεοκλήσης και οι πολίτες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία rantevou.kep.gov.gr για να ορίζουν το ραντεβού τους. Στα Κ.Ε.Π. υπάρχει η δυνατότητα χωρίς φυσική παρουσία να γίνει παραλαβή διαφόρων εγγράφων μέσα από την υπηρεσία ekep.serices.gov.gr .
Γράφειο ΔΕ Φανάριου
Γραφείο ΚΕΠ Πάργας
Ο Δήμος Πάργας στην προσπάθεια για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών συμμετέχει στο στο πρόγραμμα myKEPlive για ραντεβού με βιντεοκλήση.
Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο mykeplive.gov.gr
Μέσω του myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
Οι πολίτες εισέρχονται στην πλατφόρμα και ρυθμίζουν το ραντεβού τους χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο Taxisnet.
Κατά τη χρήση της υπηρεσία δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Είναι δυνατή η παροχή εγγράφων από το Γραφείο Κ.Ε.Π. του Δήμου Πάργας με αιτήσεις χωρίς φυσική παρουσία.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο ekep.services.gov.gr/
Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή προκειμένου να:
Για την αίτηση θα χρειαστείτε:
Διαθέσιμα έγγραφα ( η λίστα εμποτίζεται συνέχεια):
Η Διεύθυνση Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών είναι αρμόδια για την τήρηση των διαδικασιών και αρχείων που αφορούν την δημοτική κατάσταση και την καταγραφή των ληξιαρχικών γεγονότων στην περιοχή του Δήμου, για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό εφαρμογής των πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών που αποσκοπούν στην ορθολογική διοίκηση/διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου και για την παροχή γενικών υπηρεσιών διοικητικής υποστήριξης προς τις δημοτικές υπηρεσίες. Παράλληλα η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την αποτελεσματική τήρηση των οικονομικών προγραμμάτων λειτουργίας του Δήμου, τη σωστή απεικόνιση των οικονομικών πράξεων και τη διαχείριση των εσόδων και δαπανών του, καθώς και τη διασφάλιση της δημοτικής περιουσίας και την αποτελεσματική διενέργεια όλων των νόμιμων διαδικασιών που απαιτούνται για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών του Δήμου.
Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Στη Διεύθυνση υπάγονται διοικητικά και τα αποκεντρωμένα Γραφεία Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων καθώς και τα αποκεντρωμένα ΚΕΠ σε επιμέρους δημοτικές ενότητες.
Αρμοδιότητες σε θέματα δημοτικής κατάστασης
Αρμοδιότητες σε θέματα Ληξιαρχείου
Αρμοδιότητες σε θέματα Αλλοδαπών και Μετανάστευσης
Επιδίδει σχετικές με τα ανωτέρω αποφάσεις σε αλλοδαπούς.
Αρμοδιότητες σε θέματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού
Αρμοδιότητες σε θέματα μητρώων και διαδικασιών προσωπικού
Αρμοδιότητες σε θέματα διοικητικής μέριμνας
Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης
Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών
Αρμοδιότητες σε θέματα προμηθειών υλικών/εξοπλισμού/υπηρεσιών
Αρμοδιότητες Γραφείου Εσόδων και Περιουσίας
Αρμοδιότητες Γραφείου Ταμείου
Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας είναι αρμόδια για τη μελέτη, εκτέλεση και συντήρηση των κάθε είδους τεχνικών έργων του Δήμου, με στόχο την έγκαιρη, οικονομική και άριστη από επιστημονικής απόψεως πραγματοποίησής τους.
Συγχρόνως η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την εξασφάλιση βελτιωμένων συνθηκών ασφαλούς μετακίνησης και κυκλοφορίας των δημοτών και των οχημάτων τους, καθώς και για τον έλεγχο εγκαταστάσεων, την έκδοση αδειών εγκαταστάσεων και εγκαταστατών κυρίως στον τομέα των μεταφορών. Επίσης είναι αρμόδια για την προστασία και αναβάθμιση του τοπικού φυσικού, αρχιτεκτονικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, για την εξασφάλιση της αποκομιδής και της μεταφοράς των απορριμμάτων, της χωριστής αποκομιδής και μεταφοράς των ανακυκλώσιμων υλικών, την εξασφάλιση της καθαριότητας των κοινοχρήστων χώρων, καθώς και για τη συντήρηση των χώρων πρασίνου. Η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την ενεργειακή διαχείριση, τη λειτουργία των Κοιμητηρίων καθώς και για την Πολιτική Προστασία στο επίπεδο του Δήμου. Παράλληλα η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδιασμού, την έκδοση και έλεγχο εφαρμογής των οικοδομικών αδειών και τον έλεγχο των κατασκευών. Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Αρμοδιότητες Τμήματος Τεχνικών Έργων
Αρμοδιότητες μελέτης και εκτέλεσης έργων
Μελετά και εκτελεί έργα που αφορούν:
Αρμοδιότητες Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας
Αρμοδιότητες διαχείρισης Κοιμητηρίων
Αρμοδιότητες διαχείρισης δημοτικών σφαγείων - ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΦΑΓΕΙΑ
Αρμοδιότητες Πολιτικής προστασίας
Αρμοδιότητες εξοικονόμησης ενέργειας
Αρμοδιότητες σχεδιασμού και εποπτείας
Αρμοδιότητες αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών
Αρμοδιότητες Συντήρησης Πρασίνου
Γραφείο διοικητικής – λογιστικής υποστήριξης − δημοτικής περιουσίας
Το Αυτοτελές Γραφείο Οικονομικής Ανάπτυξης είναι αρμόδιο για την προστασία και ανάπτυξη της φυτικής παραγωγής, της ζωικής παραγωγής και της αλιείας στην περιοχή του Δήμου, την υποστήριξη του αγροτικού κόσμου για την βελτίωση των μεθόδων εργασίας και την καλύτερη οργάνωση των αγροτικών εκμεταλλεύσεων, την παρακολούθηση, αδειοδότηση και εποπτεία των εμπορικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του Δήμου, την προστασία του καταναλωτή, την προώθηση της απασχόλησης και την εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης. Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες του Γραφείου στο πλαίσιο της αποστολής του, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Αρμοδιότητες στον τομέα της φυτικής παραγωγής
Ειδικότερα το Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης:
Αρμοδιότητες ζωικής παραγωγής
Αρμοδιότητες Αλιείας
Αρμοδιότητες ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων
Αρμοδιότητες προστασίας του καταναλωτή
Αρμοδιότητες χορήγησης αδειών εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
Αρμοδιότητες σε θέματα Απασχόλησης
Αρμοδιότητες σε θέματα Τουρισμού